Nocna owsianka na mleku kokosowym z dynią

Nocna owsianka na mleku kokosowym z dynią

Nocna owsianka to coś, co odkryłam stosunkowo niedawno. Pierwszy raz zobaczyłam ten sposób na przygotowanie owsianki na blogu Edyty z Mój Kawałek Podłogi, która gościła u mnie jakiś czas temu z tym przepisem na zdrowy mus czekoladowy.

Byłam pod wrażeniem, że można tak sobie ułatwić życie. Jest to dużo szybszy i prostszy sposób na owsiankę. Ostatnio postanowiłam zrobić moją wersję. Moja nocna owsianka na mleku kokosowym z dynią powstała, bo mam nadmiar słoiczków z pure z dyni i muszę je zużyć 😉 A tak na poważnie, to dynię bardzo lubię i połączenie jej, doprawionej przyprawami, które do dyni niezmiennie pasują, z płatkami owsianymi okazało się bardzo udane.

Dzieci kręciły nosem, ale one to jednak wolą owsiankę z bananem, czy z jabłkiem niż taką wersję. Mi bardzo posmakowała i na pewno zrobię ją jeszcze nie raz. W końcu te słoiczki pure z dyni same się nie zjedzą 😉

Spróbujcie koniecznie, bo taka nocna owsianka na mleku kokosowym to najprostszy i najszybszy sposób na zdrowe śniadanie, kiedy się rano spieszymy. Wystarczy wieczorem wymieszać składniki, wstawić do lodówki i rano pałaszować pyszną owsiankę na mleku kokosowym z dynią.  Nie musimy koniecznie czekać całą noc, taka owsianka już po kilku godzinach będzie gotowa do jedzenia.

Nocna owsianka na mleku kokosowym z dynią

Nocna owsianka na mleku kokosowym z dynią

Kategoria: Dania bezglutenowe, Śniadania i kolacje, Wegańskie
Autor: Karolina Nicpoń
Porcje 2 osoby
Przygotowanie 10 min.
Łącznie 10 min.
Drukuj Zapisz

Składniki

  • 1 szklanka płatków owsianych górskich
  • 1 szklanka mleka kokosowego lub innego ulubionego roślinnego
  • 1/2 szklanki pure z dyni uprzednio upieczonej i zmiksowanej na pure
  • 2 łyżki dowolnego słodzidła: miodu, syropu klonowego lub z agawy
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 1/2 łyżeczki przyprawy do pierników lub wymieszanych przypraw: cynamonu, goździków, gałki muszkatołowej
  • szczypta soli
  • garść ulubionych orzechów

Wykonanie

  • Wszystkie składniki oprócz orzechów mieszam ze sobą. Wstawiam do lodówki na noc, a rano posypuję orzechami i zajadam! Takie to proste 🙂
Przepis wypróbowany?Pochwal się zdjęciem i oznacz @nicponwkuchni lub #nicponwkuchni bym mogła je zobaczyć!!
(Visited 2 454 times, 1 visits today)

Zaczekaj!

Jeśli podobał Ci się ten wpis to duża szansa, że kolejne również Cię zainteresują. Obserwuj te profile, by nie przegapić nowości:

Zostań Patronem bloga i pomóż w jego rozwoju. Kliknij w zdjęcie i poznaj szczegóły:

Zapraszam Cię również do mojej grupy na Facebooku, gdzie otrzymasz wsparcie w przygotowywaniu dań i wypieków bez alergenów.

Warto również zapisać się do mojego newslettera, m.in. by otrzymać prezent:

Checklisty z produktami, które są niezbędne w kuchni bez glutenu i alergenów oraz moje wskazówki, dzięki którym zobaczysz, że dieta bezglutenowa i bez nabiału i jajek nie jest wcale trudna!

Kupując moje produkty, pomagasz w rozwoju nicponiowego bloga. Znajdziesz tam moje najlepsze zdjęcia w formie wydruków do powieszenia na ścianie np w kuchni, jadalni czy w restauracji i ebook zdrowe Śniadania bez glutenu, mleka, jajek i białego cukru.

 

Dziękuję Ci za odwiedziny bloga. Zapraszam ponownie! 🙂

Udostępnij:

  1. Owsianka to moje życie 🙂 Dlatego na każdą reaguję szybszym biciem serca 🙂 Chyba dlatego, że owsianka to śniadanie które od blisko 10 lat jadam ok 5/7 dni w tygodniu i chyba nigdy mi się nie znudzi. 😀 Ten sposób znam, jest świetny i godny polecenia :*

  2. Z dynią się ostatnio zaprzyjaźniłam, nawet nie wiedziałam, że z tego warzywa, można zrobić tyle fajnych potraw i je odkrywam. Także, nocna owsianka (swoją drogą fajna nazwa), wpisuje się w mój harmonogram dnia 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *